Ogłoszenia

Nowy Mod Dopiero o : 16:58

poniedziałek, 25 lipca 2011

MineCraft @ Modyfikacje @ Single Player Commands 1.7.3

Cześć . W Tym Poście Wytłumaczę jak zainstalować Modyfikacje Single Player Command

@ Krok 1 .
                Sciągnij Modyfikacje       LINK : http://adf.ly/22l3E
@ Krok 2  .
                  Gdy Już ściagnełes modyfikacje . Stwórz folder o takiej samej nazwie , po czym wypakuj modyfikacje do tego folderu.
@ Krok 3 .
                  Naciśnij Start / Uruchom / Po czym w Okienko wpisz "%appdata% "  . Otwórz Folder MineCraft / BIN / MineCraft .jar , otwórz za pomocą WinRaR Archivizer.
@ Krok 4.
               Otworzy Nam się  Folder .!USUWAMY PLIK META-INF!. Wpakowane Pliki z końcówką ".class"  wklejamy do zawartości z taka sama końcówka . ("class") 
@ Krok 5 .
                  Wracamy do  Folderu BIN        Start/Uruchom/%Appdata%/BIN       Wklejamy  Plik .jar WorldEdit   do innych Plików jar. !
 @ Krok  6.
                   Cieszymy się naszym Single Player Command


  - Dlaczego mi Działa ?
           Może Coś żle Zrobiłeś ? Nie Wiem . Przeczytaj Jeszcze Raz . sprawdz Czy napewno wszystko robisz dobrze . Jeśli Dalej nie będzie działało wpisz na YouTube "Single Player Commands MineCraft "  Lub Odwiędż Kanał Youtube " MineCraftPOLSKA " 
 - Dlaczego Mam Czarny Obraz ?
   Odpowiedz jest Prosta Nie usunełes Meta-Inf .
- Nie mam Pliku "Meta-Inf"
   Usuń Plik MineCraft Zrób Update i Zrób Wszystko Od Nowa ;)
- Działa mi , ale nie znam Komend , Gdzie je znajde ?
 Znajdziesz je tu:
http://craftsite.pl/przeglad-modyfikacji-single-player-commands/3275

              Myśle , że sie podobało i Pomogłem

Filmik : 

          

                                             Filmik nie Jest Mój !
 Polecam Kanał :
 http://www.youtube.com/user/MinecraftPolska
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz